diumenge, 4 de gener del 2009

Sortida tradicional de començament d'any!!!

Avui diumenge 4 de gener com ja va essent habitual, el club BTT PRADES, organitzava una sortida per tots els socis i/o amics, que consisteix en pujar al Tossal de la Baltasana i fer la tradicional foto de grup en un lloc tant emblemàtic pel poble, com és el Tossal.

A les 9.00 del matí s'ha quedat a la plaça major de Prades, per començar la sortida. Aquest any només deu valents s'han atrevit amb la sortida, que no pretén fer una quilometrada del mil, sino pujar al Tossal per fer la foto, que aquest cop si ha anat fent abans: el tomb al la cucurulla, cap al mas de'n Bastaret, coll de les Masies, coll del bosc, pujada de la mina, i cap a dalt de la Baltasana per fer la foto.
Foto dels assistents a la tradicional sortida de començament d'any del BTT PRADES!!!

Un cop a dalt s'havia de baixar, i per fer-ho s'ha anat a donar la volta a la muleta, cap al pla del Ganxo per baixar cap a les Marfanyes i a fer la trialereta de la bassa per baixar fins al bosquet i cap al poble.
Un cop acabada la petita sortida, amb molt bon ambient, a tots els assistents els esperava un bon esmorzar per tal de recuperar les forces perdudes!!!!

L'any que ve, a veure si s'anima més gent!!!

FOTOS.#

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies, Enric i germans Pàmies, per la vostre hospitalitat i simpatía.
Teniu una gran sort de poder pedalar pel boscos de la Vila Vermella. Uhmm....
Ha estat un matí fantàstic. Els meus amics, i jo mateix, hem quedat encantats.
Llàstima que he trovat a faltar gent...
Feliç any nou!.

Ramon Tàpias ha dit...

Benvolguts amics.

Veient les fotos, he quedat amb les dents llargues. Aquesta sortideta la tenia prevista des de fa temps per acompanyar-vos en aquest marc tant especial i tant bonic con és Prades i els seus voltants. Hi tenia un compromís personal amb mi mateix i amb l'Enric Martorell, que sempre m'han animat a fer una sortideta. Però una grip inoportuna m'ha tingut totes aquestes festes aparcat per casa. I el temps, en aquest cas no acompanyaba massa, malgrat que a mi ja m'agrada el fret.

Espero poder venir l'any vinent. Feia anys que no tenia grip i enguany la mava dona i jo, tots dos. Qué hi farem !

Enhorabona a tots, segur que heu passat un día en bona companyia, pels amics, per la natura, i per la bici.

Em miro embadalit les fotos i tinc enveja sana, jeje

Bon any a tots.

Anònim ha dit...

Ei Enric, gràcies a tots vosaltres per assisitir a la primera sortida de l'any del BTT PRADES!!! i l'any que ve us tornem a esperar!!
A veure si de cara al següent any s'anima més gent, tot i el fred que acostuma a fer en aquestes èpoques (tot i que a nosaltres el temps ens va respectar i vam anar prou bé durant tot el matí de diumenge).

I tu Ramon, a veure si l'any següent en aquestes fotos també surts!!! això d'estar refredat per aquestes èpoques no pot ser, ejjeje.

Bon any a tots!!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona als participants de cop de pedal i als paticipants de cop de forquilla i ganivet al "NEN DE PRADES"
El proper any compteu amb mi
Feliç any 9!!!!....

Anònim ha dit...

Em reafirmo en el que ha dit l'Enric. Un matí fantàstic per un paratges maquissims, amb una gent mol acollidora i un bon esmorzar per acabar. ¿que més es pot demanar?.
Jo a més personalment, amb l'alegria afegida de haber-me retrobat després de molts anys amb un Pradenc de pro "el cantant de l'orquesta de Prades. "El pare del meu amic Eduard Roca".
Gràcies amics, espero repetir.
Pepe A.